پر کن سیل کن روتاری (دو قالبه)

ظروف توسط اپراتور به صورت دستی  درفنجانیSTARWEEL   قرار میگیرند. که مخصوص یک نوع ظرف می باشد. در مدت زمان مشخصی اسپراکت چرخش کرده و مکث میکند. ماشین دارای پرکن از نوع سیلندر  پیستون می باشد. همچنین داراي رول  بازكن  و رول جمع  كن  اتوماتيك و دایست با درجه حرارت قابل تنظيم  می باشد. براي  گرده بري از رول  آلــومينيوم یا سلفون و چسباندن  آن به دهانه  ظرف بوده  که  با تغيير دهانه ظرف نياز به خريد دایست اضافي مي. دستگاه به صورت دو نازله بوده و دو لیوان به صورت همزمان بسته بندی می شوند. ماشین به صورت استاندارد دارای مخزن تغذیه 40 لیتری دو جداره می باشد . همچنین ماشین دارای بیرون انداز ظروف به صورت اتوماتیک می باشد.

پرکن سیل کن

پر کن سیل کن روتاری (تک قالبه)

ظروف توسط اپراتور به صورت دستی  درفنجانیSTARWEEL   قرار میگیرند. که مخصوص یک نوع ظرف می باشد. در مدت زمان مشخصی اسپراکت چرخش کرده و مکث میکند. ماشین دارای پرکن از نوع سیلندر  پیستون می باشد. همچنین داراي رول  بازكن  و رول جمع  كن  اتوماتيك و دایست با درجه حرارت قابل تنظيم  می باشد. براي  گرده بري از رول  آلــومينيوم یا سلفون و چسباندن  آن به دهانه  ظرف بوده  که  با تغيير دهانه ظرف نياز به خريد دایست اضافي مي. دستگاه به صورت تک نازله بوده و یک لیوان به صورت همزمان بسته بندی می شوند. ماشین به صورت استاندارد دارای مخزن تغذیه 40 لیتری دو جداره می باشد . همچنین ماشین دارای بیرون انداز ظروف به صورت اتوماتیک می باشد.

پرکن سیل کن تک قالبه

سیل حرارتی خطی

دستگاه دارای چهار دست دایست طبق نمونه ظرف خریدار می باشد که به صورت چهار قالب همزمان عمل بسته بندی انجام می شود. دایست شامل : قالب طبق نمونه ظرف ، سمبه با تیغه برش مخصوص می باشد . روند کار به این صورت میباشد که اپراتور به صورت دستی ظروف را در  قالب قرار می دهد سپس با فشردن کلید استارت یا پدال  مجموعه قالب  توسط سیستم پنوماتیک و ریل و واگن به جلو حرکت کرده و در زیر سمبه ها  قرار میگیرد ،  سپس فویل گیر عمل کرده و به صورت آبندی فویل به قالب و دهانه ظروف می چسبد . در مرحله بعدی پمپ وکیوم هوای داخل ظرف را وکیوم کرده و سپس گاز به محفظه دمیده می شود.  همزمان دایست به سمت پایین حرکت کرده و  با برش فویل , عمل سیل به صورت هات پلیت انجام می شود.

سیل حرارتی خطی

سیل حرارتی پیوسته (دو سنبه)

دستگاه  به طور استاندارد دارای 2.5 متر کانوایر می باشد. همچنین دارای دو دست دایست طبق نمونه ظرف خریدار بوده که اپراتور به صورت دستی ظروف را بر روی کانوایر قرار می دهد . ظروف حرکت کرده و توسط جلوگیر و فیکس کننده در زیر سمبه قرار میگیرند. دایست به سمت پایین حرکت کرده و با برش فویل عمل سیل انجام می شود. ( داخل سمبها المنت حرارتی تعبیعه شده است ) . سپس دایست بالا رفته و همزمان الکتروموتور فویل کش ، سلفون پانچ شده را جمع آوری میکند همچنین جک فیکس کننده به حالت اولیه بازگشته و ظروف شروع به حرکت بر روی کانوایر می کنند. و سیکل ادامه دارد.

سیل حرارتی

پرکن سیل کن پودر اسپرسو

ظروف توسط مکانیزم تعبیه شده به صورت اتوماتیک از خشاب لیوانها جدا شده و درSTARWEEL قرار میگیرند. قالبها مخصوص یک نوع لیوان می باشند. در مدت زمان مشخصیSTARWEEL چرخش کرده و مکث میکند. در ایستگاه بعدی پودر کافی به صورت ولومتریک از طریق تایم دادن به ماردون قسمت پرکن ، به داخل لیوانها ریخته می شود. که قابلیت تنظیم حجم را دارا می باشد. سپس در ایستگاه بعدی اپراتور ورقهای پانچ شده را روی دهانه لیوانها به صورت دستی جا گذاری میکند . در ایستگاه بعدی یک عدد سمبه با حرکت یک جک پنوماتیک فویل را روی دهانه لیوان سیل می نماید. داخل سمبه از المنت حرارتی مخصوص استفاده شده است.  در ایستگاه پایانی  لیوانها توسط مکانیزم بیرون انداز از قالبها جدا می شوند . همزمان یک مکانیزم لیوان جمع کن ظروف بسته بندی شده را از روی STARWEEL به بیرون از دستگاه هدایت می کند.

پرکن سیل کن اتوماتیک

میکسر و هموژنایزر پودرهای آرایشی

این دستگاه برای محصولات آرایشی پنکیک، دارویی، غذایی، شیمیایی، رنگرزی و … مناسب می‏باشد.

این ماشین پودری نرم و با کیفیت تولید می‏کند.

بدنه این دستگاه از جنس استنلس استیل 304 بوده و قسمت‌های در تماس با مواد از استیل 316 ساخته می‏شود.

  • ظرفیت: 50 لیتر
  • برق مصرفی: 380 ولت
  • ابعاد: 800*1200*1200
  • موتور اصلی: 4 KW
  • سرعت تقریبی: 0 تا 2800 RPM
  • وزن: 400 KG
  • مصرف هوا: 400 لیتر در ساعت
میکسر و هموژنایزر پودر ارایشی

میکسر هیدرولیکی دیسکی رنگ و مایعات 

مناسب جهت میکس‌کردن رنگ از نوع دیسکی، توان الکتروموتور اصلی 22kw می‏باشد. در ظرفیت 1000 تا 1500 لیتر. تمامی قسمت‌هاي در تماس با مواد از جنس استنــلس استيل 304 بوده و سایر قسمت‌ها از جنس کربن استیل می‏باشد، ارتفاع رفت و برگشت دکل همزن به منظور انتقال پاتیل به زیر میکسر به اندازه 1200 میلیمتر بوده که با عملگر هیدرولیکی به همراه یونیت هیدرولیکی 1.5 kw صورت می‏گیرد. دیسک همزن از نوع دندانه‏ای به قطر می‏باشد. همچنین میکسر دارای کلمپ برای فیکس کردن پاتیل می‏باشد. امکان ساخت به صورت دور متغیر از 0 تا 1400 RPM وجود دارد.

  • ابعاد: 100*200*200 CM
  • برق مصرفی: 380 ولت
میکسر رنگ و مایعات
فهرست