پودر پرکن با انتقال پودر مارپیچ

ظروف توسط اپراتور به صورت دستی در فیکسچر مربوط قرار میگیرند.  مکانیزم پرکن به صورت ولومتریک از طریق تایم دادن به ماردون می باشد ،  گام ماردون و تایم الکتروموتور تعیین کننده وزن داخل لیوان می باشند ، که قابلیت تنظیم را دارد. اپراتور لیوان را برداشته و سیکل ادامه پیدا میکند. در قسمت فوقانی دستگاه  جهت جلوگیری از دپو شدن پودر از میکسر با پره های مخصوص و دورتراش با محرک مستقل استفاده شده است. دستگاه به صورت پدالی و اتوماتیک قابلیت پر کردن را دارد.جهت تغذیه محصول پودری به داخل مخزن ماشین پودر پرکن . که  به صورت شیبدار و از نوع مارپیچی می باشد. دستگاه دارای  مخزن حدودا 70  لیتری جهت انتقال مواد می باشد.

پودر پرکن مارپیچ

دستگاه سلفون پرکن پودر و مواد خمیری

پرکن عمودی مواد گرانولی و پودر در پاکت.

متریال پاکت می‏تواند از جنس (سلفون، PE، کاغذ چن لایه، آلومینیوم و لمینت ) باشد.

این دستگاه دارای آگر برای پر کردن مواد می‏باشد. می‏توان حجم مواد را با تایمر مخصوص کنترل نمود. امکان نصب تاریخ‌زن وجود دارد. دارای قیف تغذیه مواد 60 لیتری از جنس استنلس استیل می‏باشد. پاکت بسته‌بندی شده در دو جهت عرضی و جهت طولی توسط سه فک وخت داده می‏شود. ابعاد دستگاه بر مبنای عرض فویل و بسته طراحی می‏شود.

  • برق مصرفی: 380 ولت، 2/5 کیلو وات
  • ابعاد: 1200*1200*1900
  • مصرف هوا: 400 لیتر در ساعت

دستگاه پودر پرکن توزینی

جهت بسته‌بندی پودر، ادویه و … در ظروف پلاستیکی، شیشه‏ای و فلزی می‏باشد.

دارای قیف 40 لیتری از جنس استنلس استیل به همراه همزن می‏باشد.

قابل ساخت به صورت اتوماتیک به همراه کانوایر و نیمه اتوماتیک به صورت وزنی

در مدل اتوماتیک اندازه گیری مقدار پرکن بر مبنای حجم پرکن در واحد زمان می‏باشد. در مدل نیمه اتوماتیک از لودسل جهت وزن کردن، استفاده می‏شود.

  • برق مصرفی: 380 ولت
  • ابعاد: 100*100*1500 CM
  • سرعت تقریبی: 1500 ظرف در ساعت بستگی به حجم ظرف
  • ظرفیت وزنی: 5 تا 2000 گرم
  • مصرف هوا: 400 لیتر در ساعت

پودر پرکن رومیزی

ظروف توسط اپراتور به صورت دستی در فیکسچر مربوط قرار میگیرند.  مکانیزم پرکن به صورت ولومتریک از طریق تایم دادن به ماردون می باشد ،  گام ماردون و تایم الکتروموتور تعیین کننده وزن داخل لیوان می باشند ، که قابلیت تنظیم را دارد. اپراتور لیوان را برداشته و سیکل ادامه پیدا میکند. در قسمت فوقانی دستگاه  جهت جلوگیری از دپو شدن پودر از میکسر با پره های مخصوص و دورتراش با محرک مستقل استفاده شده است. دستگاه به صورت پدالی و اتوماتیک قابلیت پر کردن را دارد.

پودر پرکن رومیزی

پودر پرکن تمام اتوماتیک

دستگاه تلفیقی از پرکن پودر به صورت ماردونی ، سیل کن حرارتی ، درب گذار و دربند اتوماتیک می باشد.  اپراتور به صورت دستی ظروف را روی کانوایر قرار می دهد ، ظروف حرکت کرده و وارد استارویل می شوند. هر استارویل مخصوص یه نوع ظرف می باشد.  دستگاه دارای 4 ایستگاه کاری می باشد.  ایستگاه اول مربوط به پرکن به صورت تمام اتوماتیک می باشد که حجم پرکن به صورت تایمی  قابلیت تنظیم برای ظروف مختلف را دارد . مخزن پرکن توسط سیستم انتقال پودر مارپیچ که در پشت دستگاه  وجود دارد وظیفه شارژ پودر را دارد. در ایستگاه دوم فویل آلمینیوم یا سلفون مخصوص از رول باز کن جدا شده و توسط سمبه مخصوص روی دهانه ظروف به صورت حرارتی سیل می شود . فویل پانچ شده توسط رول جمع کن جمع آوری می شود. در ایستگاه سوم درب به صورت اتوماتیک  توسط کپ الولاتور و سیستم شوت ، سورت شده و در دهانه ظروف قرار میگیرد. در ایستگاه چهارم که آخرین ایستگاه می باشد هد مخصوص پاین آمده و به صورت پیچی درب را روی ظرف  پلمپ می کند . ارتفاع دکل دربند قابلیت تنظیم برای انواع ظروف را دارا می باشد. در انتها ، ظروف از استارویل خارج شده و در مسیر خروجی کانوایر قرار می گیرند. که  توسط اپراتور دوم جمع آوری می شوند.

پودر پرکن اتوماتیک

پرکن پودر کافی میکس (اسپرسو _ هات چاکلت)

ظروف توسط اپراتور به صورت دستی در فیکسچر مربوط قرار میگیرند.  فیکسچر مخصوص یک نوع لیوان می باشد.  مکانیزم پرکن به صورت ولومتریک از طریق تایم دادن به ماردون می باشد ،  گام ماردون و تایم الکتروموتور تعیین کننده وزن داخل لیوان می باشند ، که قابلیت تنظیم را دارد.. اپراتور لیوان را برداشته و سیکل ادامه پیدا میکند. در قسمت فوقانی دستگاه  جهت جلوگیری از دپو شدن پودر از میکسر با پره های مخصوص و دورتراش با محرک مستقل استفاده شده است. دستگاه به صورت پدالی و اتوماتیک قابلیت پر کردن را دارد.

پودرکن کافی میکس
فهرست